Et anderledes julehjerte

Se dette fine julehjerte.
Det er helt fladt, så der kan ikke puttes ting i det. Men jeg synes at det er rigtig fint.




Hjertet foldes sådan her:
Man skal bruge 4 strimler som foldes på midten.

1: Man starter som hvis man skulle lave en julestjerne.

2: Der låses også på samme måde som ved julestjernen. 

3: På to af siderne klippes enderne af så de lige kan bukkes under en af de andre folder.

4: På de sidste to sider drejes enderne samtidig med at de foldes ned ved siden af.

5: Og så er hjertet færdig.



Kommentarer

  1. Ja ja ja, jeg kommer helt sikkert til den der Julebazar! Jeg glæder mig til at møde dig i kreaværkstedet og selvfølgelig støtte op om den gode sag med de hjemløse!!!

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.