Flere syede hårbøjler.

Jeg har lige fået en masse smalle plastikhårbøjler.

Så selvom jeg ikke helt har tid til at lave dem nu.. så blev jeg lige nødt til det alligevel.
Det blev til 3 stk. i denne omgang.


Jeg har lavet en super simpelt udgave som kan laves i hånden.. dvs i bilen eller toget eller andre steder hvor man ikke lige kan have en symaskine med. (Så bør man lige stryge stoffet inden afrejse!!)

Man skal bruge:
Plastikhårbøjle(r). Jeg har bestilt dem billigt på The Soda Pop Shop HER
Stof ca. 4 *40 cm
Dobbeltklædende tape til stof
Saks
Nål og sytråd

 Start med at stryge stoffet. Lav en fold på ca. 1½-2 cm.

Sæt dobbeltklædende tape på indersiden af hårbøjlen og sæt stoffet fast.
Sørg for at stoffet sidder den rigtige vej i forhold til folden.

Vend stoffet rundt så folden sidder fast under det forste stykke.
Sæt dobbeltklæbende tape fast på indersiden igen.

Fold nu stoffet rundt på bagsiden. Pas på, at det ikke stikker ud over siden.


Enderne foldes ind og sættes evt fast med endnu et stykke tape.
Til sidst syes kanten fast hele vejen rundt med usynlige sting.

Og så er hårbøjlen færdig.

Kommentarer

  1. Hvor er de dog fine og tak for fin DIY <3 Hvor køber du dobbeltklæbende tape til stof henne?

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.