Hæklimist

Jeg så en hæklet hoptimist på bloggen Oline Art 
Og sådan en blev jeg bare nødt til at lave selv.

Her er mit første forsøg, men jeg kan nok ikke afvise at der kommer flere til..

Du skal bruge:
Bomuldsgarn i ønskede farve + sort til øjnene
Fiberfyld (kan købes dyrt i stof- og garnforretninger, eller man kan købe en pude med fiberfyld i fx JYSK til 14 kr.)
Papskive på ca 3 cm
Ståltråd (Jeg har brugt ståltråd omviklet med papir, men almindeligt ståltråd kan også bruges. Det kan dog anbefales at bruge ståltråd i en kraftig kvalitet.)
Hæklenål str. 3
Nål til at sy sammen med.
Opskriften kan du finde HER. Jeg har dog lavet lidt om på opskriften blandt andet fødderne og øjnene.
Her er delene inden de syes sammen

Kommentarer

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.