Penalhus

Jeg manglede et smalt penalhus som ikke fyldte så meget.
Jeg  har derfor lavet dette farverige penalhus ud af en masse garnrester.


Jeg startede med at slå 44 luftmasker op.
Derefter har jeg hæklet frem og tilbage med fastmasker og stangmasker i forskellige farver indtil det havde den ønskede længde.
Til sidst har jeg hæklet enderne sammen, lavet en række fastmasker i toppen (i samme farve som lynlåsen) og syet lynlåsen på i hånden.
Det kan jo selvfølgelig også bruges som makeup taske eller måske noget helt tredje.

Kommentarer

  1. Den er simpelthen så skøn. Sådan et skal jeg helt klart have lavet.

    SvarSlet
  2. Aaarj hvor er det dog bare et skønt penalhus. Det er lige sådan et som ville passe perfekt i min taske.
    Jeg er simpelthen så dårlig til at hækle og får den nok aldrig lært ..

    Kunne du lokkes til at hækle et i nogenlunde samme flotte lyse nuancer? Jeg betaler selvfølgelig hvad det.

    Mvh Pernille :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld det sene svar. Send mig en mail på bydalkaer@gmail.com

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.