Hæklede suttesnore

Jeg lærte først, at hækle i 2010 og på det tidspunkt var min lille pus allerede stoppet med at bruge suttesnor.
Det var jo på den ene side fantastisk, men samtidig lidt ærgeligt når nu jeg synes, at hæklede suttesnore er så fine.
Så i stedet får venner og familie, med en lille ny baby, næsten altid et par suttesnore med i barselsgaven.



Jeg hækler dem så de både passer til MAM sutterne, men samtidig også kan bruges til sutter med en ring.
I enden sætter jeg en seleklemme på 2,5 cm som jeg enten køber HER eller i deres fysiske butik lidt uden for Roskilde. Der koster en pakke med to seleklips kun 11 kr. Altså 5,50 pr stk.

Her er et lille udvalg af de suttesnore det er blevet til gennem det seneste år:

Suttesnor med striber på tværs

Suttesnor med striber på langs







Kommentarer