Lilla clutch

Man kan vel aldrig få for mange tasker og clutches.
Jeg kan hvertfald ikke.

Men når SU'en ikke slår til må jeg jo engang imellem lave dem selv. (Sagen er vel den, at det overhovedet ikke har noget med SU at gøre. Selvom jeg var millionær ville jeg ikke kunne lægge strikkepinde og hæklenåle fra mig. Jeg synes jo det er sjovt..)


Jeg har hæklet den på pind nr. 4 over 42 m.

Mønsteret har jeg lavet på denne måde:

Første række over dette diagram..

Og tilbage med modsat mønster..
HUSK at der skal vendes med en lm.
Fortsæt til stykket er 20 cm. langt.
Hækl derefter siderne sammen med fm.

Jeg har pyntet med to små hæklede stjerner, som blev syet på i hånden.

Derefter syes lynlåsen på.

Indvendigt har jeg syet blomstret stof som er stivet af med vlieseline med lim på begge sider. På den måde har jeg kunne stryge stoffet fast til det hæklede stykke. 
Slut af med at sy fast i toppen ved lynlåsen.

Kommentarer

  1. Her er det mykje flott!

    Eg er heldig å finne deg via Karen, som dagens perle;o)

    Solklem

    SvarSlet
  2. Mange tak. Det er jeg glad for.

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.