Dukkehus til restaurering

Lige nu sidder jeg og skriver eksamensopgave. Jeg får derfor desværre ikke lavet så meget kreativt arbejde som jeg kunne tænke mig. Og der er lidt over en måned til alle opgaver er skrevet og forsvaret.
Derfor er det småt med nye indlæg her på bloggen.

Men jeg kan til gengæld vise et projekt som jeg glæder mig med at skulle igang med til sommer.

Min datter fik til sin 4 års fødselsdag dette fantastiske dukkehus. Det trænger dog til en kærlig hånd.
Jeg har blandt andet tænkt mig at sætte nye tapeter og gulvtæpper ind i huset.

Jeg søger derfor små stykker af forskellige tapeter.
Hvis du ligger inde med rester fra nogle fine blomstrede, stribede, prikkede tapeter eller gulvtæpper som ville passe ind i et dukkehus, så må du meget gerne lægge en besked til mig. Du kan også sende mig en mail med billeder og målene på resterne.
Min mail er louisedalkaer@hotmail.com

Jeg kvittere gerne med en lille hæklet ting, lidt stof eller lign.

På forhånd tak

Kommentarer

  1. Hvor er det bare fint. Det skal nok blive en perle at lege med. Glæder mig til at se det færdige resultat. Drømmer om at finde noget ligende når tiden til dukkerhus kommer herhjemme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Min pige (der også hedder Alberte) er allerede nu vild med det. Jeg fik næsten ikke lov til at tage billeder af det inden Hello Kitty og blomster skulle flytte ind.
      Glæder mig selv til at se det endelige resultat.

      Slet
    2. Det er et Lundby dukkehus. Kan både købes fra nye eller på dba/lommemarkeder hvis man er heldig..

      Slet
    3. Hæ.. der skulle jo ha stået loppemarkeder!

      Slet
  2. Måske kunne du bruge designark fra panduro til tapet ?,de fåes i mange flotte mønstre

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte.
      Tak for din besked. Men jeg har faktisk fundet noget endnu bedre. Man kan købe rigtige tapetprøver i A4 størrelser på flüggers hjemmeside til kun 4. kr. pr. styk.
      Tænker at det er mere slidstærkt end papir..
      Men tak for tanken.
      Louise

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.