Et lille hæklet tæppe

Jeg har længe gerne ville lave et lille hæklet tæppe.
Og nu skulle det så være..


Egentligt skal den bruges på badeværelset.. men nu synes jeg faktisk også at den er meget fin i stuen.
Sikke et dilemma!



Tæppet er hæklet i dobbelt garn på nål nr. 9.
Efter de første 2 nøgler nåede jeg næsten hele vejen rundt på DENNE lille doily som er fundet HER.


Men det var slet ikke stort nok. Så jeg måtte freestyle et par runder mere.

Derved endte jeg med denne doily på lige knap en meter. I alt brugte jeg 5½ nøgle garn.

Kommentarer

  1. Den er skøn - du må da 'bare' hækle en mere til badeværelset

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lone
      Du burde snakke lidt med min mand. Jeg tænker helt det samme: "der skal da bare være en mere!"
      Hmm, han må kunne overtales..

      Slet
  2. Du giver mig, næsten, lyst til at vove at kaste mig ud i at hækle en doily :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er farligt - det kan nemlig gribe om sig.
      God hæklelyst.

      Slet
  3. Super fin Louise ;O)

    SvarSlet
  4. Hold da lige op hvor ser det fedt ud!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.