MacBook cover

Jeg har ENDELIG fået mig en MacBook. Og jeg ELSKER den allerede. Min gamle computer var også virkelig langsom og irriterende så der er næsten ikke fair at sammenligne.

Men sådan en MacBook skal man jo passe på og jeg har derfor lavet et cover til den.

Jeg er overhovedet ikke er færdig med neon (faktisk er jeg håbløs bagud og er først lige rigtig begyndt!!) så neon er selvfølgelig også med her. (Mit kamera kan slet ikke følge med i farverne.. håber alligevel det er til at se..)



Jeg har hæklet den på nål nr. 10. med sort Prato akrylgarn fra Kvickly og neonfarvet garn (lagt 4-dobbelt for at få den rette tykkelse) fra den lokale garnpusher.

Først havde jeg tilføjet en kæmpe neonstjerne (som du i øvrigt kan se hvordan du laver HER).. men jeg synes det blev alt for meget neon og den er nu taget af igen.  Mon ikke jeg kan finde på noget andet at bruge den til??

Kanten har også drillet lidt Jeg prøvede med krebsemasker og blondekant.. men det blev på en eller anden måde for rodet. Jeg endte derfor med en helt almindelig fastmaskekant.

Jeg mangler faktisk stadig at sætte knap og strop fast (så jeg er HELT sikker på at den ikke kan falde ud), men mon ikke jeg når det inden skolestart d. 28 august??


Kommentarer