Genbrugs Boot Cuffs

Kan man ikke selv strikke er der alligevel en måde at få sig nogle Boot Cuffs på. 

Du kan for eksempel købe dem hos mig HER eller være med i min GIVE AWAY om et par i valgfri farve HER.

Eller 

Du kan lave dem ud af gamle tykke strømper. Resultatet bliver ikke helt lige så godt som hvis de strikkes.. men i mangel af bedre er det ok. Og så er det hurtigt.



Jeg har fundet et par gamle strikkede strømper som jeg aldrig går med. I stykket omkring foden er de meget snulrede og slidte. Men det skal jo alligevel klippes af. Har man strømper med huller i kan de jo også bruges.
Jeg har klippet dem af lige under det mønsteret og har derefter zig zagget langs den klippede kant.
Pas på med ikke at hive i strømpen da det får de strikkede masker til at løbe.
Evt. kan man sy først og klippe bagefter.

Og så er de klar.
Nu kan man have den fine snydekant over støvlerne uden at de tykke strømper sidder og klumper nede i støvlerne.


Kommentarer