Sutteklud / prøveklud

Jeg skal lave et sengetæppe til et projekt på studiet. 
Efter min succes med patchwork i sidste uge (som du kan læse om HER), har jeg valgt at lave det i selv samme metode. 

Men jeg skal jo helst ikke gøre det nemt for mig selv. Jeg har derfor valgt at det skal være patchwork i trekanter.

Først måtte jeg dog lave en prøveklud. hvilket endte med at blive til en sutteklud. 
Suttekluden er nu på vej til min fætter, der lige har fået en lille ny pige. 





Bagsiden er ensfarvet og så er der sat massere af bånd på i kanten.
Stofferne er sammensat af gamle sengesæt og duge men også af nyindkøbte print



Har du lyst til at se mere til hvordan sengetæppet blev, så kig med på min Materiel Design blog.

Kommentarer

  1. Hvor er den sød - den bliver helt sikkert et hit.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg. Babyer plejer jo at være glade for de der bånd..

      Slet
  2. Den er lækker... Fedt at du sætter udfordringer for dig selv...

    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det.
      Og tja, hvis jeg får at vide at det er svært, så jeg jeg der som en magnet. Meget mærkeligt. Men også sjovt at lære noget nyt hele tiden.

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.