Hjemme igen..


Efter en uge i sol og varme kom jeg tilbage til Danmark igen lige inden nytår.

Dagene siden da er gået med sygdom så jeg har ikke fået skrevet indlæg i nogle dage. 
I mellemtiden er det jo blevet et nyt år og så er tiden næsten selvskrevet til at reflektere lidt over året som vil komme. 

For mit vedkommende vil 2013 åbne op for et helt nyt kapitel i mit liv. 
I det første halve år vil det byde på lidt mindre bloggeri da jeg for alvor går i gang med min BA. Det betyder også at jeg til sommer bliver færdiguddannet som lærer. Som jobsituationen ser ud lige nu bliver det spændende at finde ud af, om der er et job til mig til sommer. 

Men inden da har jeg en praktik der skal færdiggøres, en praktikrapport der skal skrives, en BA der skal skrives, samt en eksamen der skal færdiggøres.. Og en masse ansøgninger der skal sendes.  
Det er lige før jeg får lidt stress af at tænke på det.

Så bær over med mig hvis jeg er lidt mindre aktiv på bloggen i den kommende tid. 

Men i julen kom jeg lidt videre med mit projekt vævestrik.. selvom det går ret langsomt. 
Heldigvis synes jeg at mønsteret er frygtelig fint, ellers er jeg ikke sikker på at jeg var kommet så "langt".



Her er der lidt flere billeder af strikkeprojektet. 
Jeg er netop gået i gang med ærmerne som jeg strikker samtidig for at sikre, at de bliver helt ens. Det er første gang jeg prøver det, men jeg synes at det fungere rigtig fint. 



Kommentarer

  1. Vævestrik er vel nok flot, og farverne matcher hinanden virkelig fint
    Pøj pøj med eksaminer osv

    SvarSlet
  2. Det ser super flot ud, dit strikkeri..
    Held og lykke med BA'en :)

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med de farver du har valgt til din blog. :D

    Håber du tager et kig forbi min?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.