Lukker Google Friend Connect???

Jeg sidder i en bobbel og skriver bachelor.
Derfor er det ikke meget jeg har været rundt og kikke på andre blogs. I dag har jeg dog taget mig en overspringshandling og fik kigget lidt hos alle jer andre. Og nu er jeg helt forvirret? Lukker Google Friend Connect eller gør det ikke? Det virker som om at blogland er i panik. Nu breder panikken sig også i mig (eller er det eksamensangsten der er ved at indfinde sig??).

Jeg har været på Bloglovin i et stykke tid, men har faktisk mest brugt Google Friend Connect.
Hvis det lukker, er der vel ikke noget at gøre ved det. Så skal jeg bare have tilmeldt alle min blogs der i stedet.

Alligevel er jeg lidt trist. Jeg er simpelthen så glad for alle dem der følger med. Og nu føles det som om man er bombet tilbage til start (men jeg tror at alle andre har det på samme måde!).

Derfor HÅBER jeg, at du har lyst til at springe med over på Bloglovin og følge mig der.

Follow on Bloglovin

Jeg vælger hvertfald at helgardere mig.. hvis nu Google Friend Connect lukker og slukker.

Kommentarer

  1. Muligvis har jeg misforstået det, men indtil videre er det "kun" google reader der lukker 1. juli, men der er meget snak om at så lukkes google friend connect nok også ned snart. Jeg læser de blogs jeg følger i min læseliste og bruger altså ikke google reader, så måske er jeg naiv, men umiddelbart kommer det ikke til at påvirke mig. Jeg skal i hvert fald nok følge med over til bloglovin og følge dig på den måde når google friend connect engang lukker.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina.
      Jeg synes det er meget forvirrende. Håber du har ret.
      Og dejligt du har lyst til at følge med fremover.

      Slet
  2. det er heldigvis meget nemt at overføre sine feeds fra Google reader til Bloglovin

    Det næste bliver ved at de lukker blogger ned :) Så er der nogen der får travlt.

    Spøg til side :) Det er da lidt træls med det her omlægning

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er dejligt at de "snakker sammen" så man ikke skal overføre dem enkeltvis.

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.