Påsken står for døren..

Jeg har aldrig pyntet op til påske før jeg blev mor. Jeg synes aldrig rigtig at julens pynterier (hvor jeg til gengæld giver den fuld gas) er ude af kroppen på mig til påske. Så selvom jeg piller julepynt ned mellem jul og nytår, så har jeg haft brug for at nedtone pyntegenstande i laaaang tid. Og der er påsken bare kommet for tidligt.

Nå men så blev jeg mor. Og så skete der et eller andet. Det der nok har gjort den største forskel er, at de i vuggestuen og børnehaven har lavet påskepynt med børnene. For når Alberte er kommet hjem med påskepynt skal det selvfølgelig og op.



Vi har i år haft en gren stående med det pynt som Alberte har lavet de sidste par år Dertil nogle træfigurer fra Rema 1000 som hun overtalte mig til at købe (ok, jeg synes også selv at de var fine).

Der så kommer der lidt mere på grenen efterhånden som det bliver produceret.

I år bliver det blandt andet lidt påskeæg som jeg har printet ud HER og HER
Nu skal de bare lige klippes ud (måske ha en lille hæklet kant) og hænges op.. På en meget overfyldt gren! 

Kommentarer