Patchworkpuder

Jeg har i sidste uge øvet mig i at sy patchwork. Det kunne lige passe med, at jeg kunne lave et par puder. 
De er syet i kogt uld hvilket jeg synes der var ret nemt i sy i. 

Det var meningen at puderne skulle være til soveværelset. Men så fandt jeg lige ud af hvor godt de passer i sofaen. 


Tjaa.. så må bare lave nogle andre til soveværelset! 
Mangler stadig lidt øvelse for at den sidder helt i skabet.. men synes at jeg er meget godt på vej.


Fortsat god påske
Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Jeg synes det er ret godt klaret :0)

    SvarSlet
  2. Smukke smukke puder :-) Smiler lidt af dit "det var nemt" - for mig ville det minde om at bestige Mount Everst - jeg er imponeret og synes de er så flotte :-)
    God påske til dig og dine:-)

    SvarSlet
  3. Super fine puder, dem kan du sagtens være tilfreds med

    SvarSlet
  4. Mange tak alle fire. De pynter også så fint i sofaen..

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.