Haremsbukser

For et par uger siden lavede jeg disse haremsbukser til min datter.
Hun er helt vild med leopartmønsteret så jeg bliver nok nødt til at lave noget mere tøj til hende i dette stof. 


De er syet i stoffet fra Rema 1000 og kvaliteten er altså ret tynd. Men det er ok til et par sommerbukser.

Jeg har lavet møsteret efter Lis´ fremgangsmåde HER
Super nemt.. og knap så smart til en 5 årig. For det jeg ikke lige overvejede var, at hun jo både klatre i træer, cykler og lignende hvor man altså ikke kan have dem på. Så det er blevet til et par "pæne-bukser" aka. bukser som man ikke har på i børnehave.  

Min niece ønsker sig et par i samme stof, så jeg må nok lave et par mere. Jeg er alvorligt ved at løbe tør for dette stof nu. (Vidste at jeg skulle have købt noget mere!) 
Er der evt. nogen derude, som ligger inde med en et stykke de ikke selv skal bruge??

Nyd det gode vejr. 
Ha en dejlig dag.

// Louise

Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Hvor er de flotte - så lækkert print. hihi - jeg havde også lavet et par haremsbukser til Carla i fløjl og jeg var SÅ glad for resultatet, men de er bare vildt upraktiske og har derfor kun været på to gange:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ.. Godt jeg ikke er den eneste der har lavet den "kvajer"..

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.