Strikket vest

Strikketøjet som jeg begyndte på HER er blevet færdigt. Faktisk var det færdig dagen efter det første indlæg, men så har jeg bare ikke fået taget billeder før nu.

det blev til en vest til min datter.

Den er lidt stor til hende endnu.. men så er der lidt at vokse i.

Ryggen er helt uden dikkedarer..

Hele vesten er strikket i en "dobbelt perlestrik" (og det hedder det sikkert ikke, men ved ikke lige hvad jeg ellers skal kalde det for..)

Jeg overvejer at sy et kantbånd på. Det står mellem disse tre muligheder.


Spørgsmålet er op det overhovedet skal på??


Skulle der være interesse for det, kan jeg lave en opskrift til vesten.
Fortsat god weekend

// Louise
  Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Hvor er den fin. Jeg stemmer på både opskrift og kantbånd gerne den første mulighed.
    Mvh Rikke

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.