En lille make up pung

Jeg havde et fint stykke stof med blåtryk liggende. Stoffet trykkede jeg selv HER sammen med danmarks eneste blåtrykker, Heinz fra Svaneke Blåtryk.
Hvis du skal til Bornholm til sommer skulle du tage at slå et smut forbi Svaneke. 

Det er simpelthen et helt utroligt (og desværre også et udøende) håndværk da Heinz selv laver alle sine messing stempler og derefter blåtryk. 


Du kan se hvilke andre blåtryk jeg lavede HER.

Nå men tilbage til dette indlæg. 

Jeg syede forleden dag en lille make up pung af stoffet. 
Jeg har prøvet mig lidt frem med at lave et mønster, så den blev rund i enderne. Og nu synes jeg at modellen er blevet god.

Jeg synes også, at det er blevet ret fint med den pink lynlås som kontrast. 
Men jeg skal da lige have et par mere igennem symaskinen.. Mon ikke de kunne blive til fine værtindegaver??

// Louise
  Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Den er smuk Louise! Virkelig fin med pink lynlås. Du skal da helt sikkert lave flere til værtindegaver.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Super lækker stof - det minder lidt om mussel mønstrene :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.