Udstilling

I går brugte jeg HELE dagen på at lave min udstilling til den sidste eksamen i materiel design.

Udstillingen skal både vise blandt andet idéer, inspiration, arbejdsproces, afprøvninger, test, moch-up, valg/fravalg og selvfølgelig også de endelige produkter.

I min stress og træthed fik jeg ikke taget et billede af den endelige udstilling.. men jeg fik da taget dette  i mens jeg var godt i gang og der var kaos over det hele.

Jeg har (som nogen læsere her på bloggen nok har bemærket) haft broderi som tema og har arbejdet ud fra to idéer:
  1. Eksperimenterende broderi - som endte med at være broderi på træ
  2. Upcycle af gammelt broderi.
Jeg er derfor endt op med 6 produkter.

Inden for første kategori har jeg lavet DET ENE UR og SKAMLEN
Inden for anden kategori har jeg lavet DEN ENE KJOLE, DEN ANDEN KJOLE, DET ANDET UR og TASKEN.

Hele udstillingen må kun fylde to store opslagstavler.. HVILKET IKKE ER SÆRLIG MEGET PLADS!!

Men nu er udstillingen oppe og i morgen er jeg færdiguddannet lærer. CRAZY..

Så er det bare om at finde drømmejobbet på en skole, som meget gerne måtte have en kreativ profil.
Er der nogen, som kender nogen, som kender nogen???


// Louise Follow Design by Dalkær

Kommentarer