Bløde babyfutter

Så er endnu en babyting syet.

Mønster og vejledning har jeg fundet hos The diy mommy. Jeg har dog lavet mønsteret endnu mindre da jeg synes at de var alt for store til en nyfødt.




Delene inden sammensyning..
Jeg har faktisk lavet det ud af et stykke stof som jeg hev op af reste/smid ud posen på mit studie sidste år.
Tænkte "Det er da alt for stort og godt til at smide ud. Det må jeg kunne bruge til noget". Og det synes jeg faktisk at jeg fik gjort..

Og et par bitte små færdige sutsko.
Overvejer om ikke der liiiige var lidt stof tilbage til et par til mig selv..

// Louise
  Follow Design by Dalkær


Kommentarer

  1. Ihh, små dalmatinerfutter, hvor er de dog skønne!

    SvarSlet
  2. Tak Karen Elisabeth. Jeg synes nu også at de blev ret nuser..

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er de kære! Er helt pjattet med det stof og de ser også gode varme ud.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina. Jeg har også lavet sål og indersiden i kogt uld så de skulle gerne være rigtig varme.

      Slet
  4. Ej, men altså hvor er de dog henrivende. Jeg kan sagtens se en lille lun babyfod i dem. Nuuurh!

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.