Ingefærkager

Julen begynder at rykke tættere på.
Jeg har derfor forberedt lidt julegodterier i form af ingefærkager.



Faktisk har det ikke taget mange minutter at lave småkagerne da jeg lavede kagedejen tilbage i september. Lige siden har den ligget i fryseren og ventet på december måned (det skal lige siges at den ikke kræver 3 måneders modning.. jeg blev bare grebet af julestemning lidt tidligt).


Kombinationen mellem en det søde og det stærke fra ingefæren er simpelthen fantastisk.
Så kender du ikke til småkagerne her, bør du unde dig selv at lave dem.

Opskriften kommer fra bloggen HER.

Follow Design by Dalkær

Kommentarer

  1. Mums, jeg elsker ingefærskager. Dem må jeg prøve at lave!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja.. De er super nemme at lave, så det er da bare om at komme i gang.

      Slet

Send en kommentar

Tak for, at du tog dig tid til at skrive til mig.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentar som jeg får.